RSS

ONGFest la final – Galerie foto

18 sept.

Ne bucurăm tare mult că am fost acolo, că am cunoscut oameni cu o forţă extraordinară, că am avut mulţi participanţi la acţiunile noastre, că fiecare om care a trecut pe la noi şi-a lăsat „amprenta” pe panoul „Mesaje pentru tinerii de astăzi”.

Am conştientizat potenţialul pe care îl au tinerii, am descoperit personalitatea deosebita a oamenilor care ne-au fost alături în acţiunile acestei asociaţii.

Voi aţi fost energia noastră, prin aprecierile şi implicarea voastră ştim că vă avem lângă noi.

Vă mulţumim din inimă pentru că existaţi!

Echipa Asociaţiei Orthograffiti

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe septembrie 18, 2011 în Uncategorized

 

Eşti tanar! Spune-ţi parerea! Respectă-te pe tine şi pe ceilalţi prin limbaj şi atitudine!