RSS

[Târgu Jiu] – Schimb de Carte Ortodoxă – Impresii

11 Iul

Vineri, 8 iulie, la prima ediție a Schimb de Carte Ortodoxă la Tg-Jiu, la Biserica ,,Înălțarea Domnului”, participarea a fost una de început, și de obicei, începuturile sunt mai grele. Dintre invitații speciali, au fost prezente domnișoara Blîndu și doamna Sabo, care ne-a recitat poezia ,,Pocăință”.

În începutul întâlnirii, am prezentat Asociația Orthograffiti și proiectul Schimb de Carte Ortodoxă. După aceea, am făcut cunoștință și am spus care este cartea adusă, motivând alegerea ei și încercând să îi facem pe ceilalți dornici s-o citească.

Înainte de a face schimb, am prezentat cărți precum:

Homo Ecconomicus de Cristinel Ioja, Am iubit pătimirea de Sfântul Luca al Crimeii, Chipul ca o catapeteasmă a lui Costion Nicolescu sau Virgil Gheorghiu – Tatăl meu, preotul, care s-a urcat la cer. Am supus atenției celor prezenți și: Cartea Nunții (Danion Vasile), Gânduri și miride (Pr. Constantin Necula), Crucea vizibilului (Jean-Luc Marion), Acatistul Sf. Nicolae, Acatistul Sf. Haralambie, Din temnițe spre sinaxare, Crezul creștin, Din învățăturile Pr. Arsenie Boca vol. 3, etc.

De asemenea, cei care au participat la prima ediție au primit din partea organizatorilor câte o iconiță sau câte un calendar, alături de numărul 23 al revistei Calea Înălțării, revistă a parohiei care ne-a găzduit. După care, înainte de a pleca, am pus la cale ediția a doua, cu nădejdea unei mai mari reușite, atât din punct de vedere al prezenței, cât mai ales al folosului dobândit pentru sufletele noastre.

Radu Buțu

 

Eşti tanar! Spune-ţi parerea! Respectă-te pe tine şi pe ceilalţi prin limbaj şi atitudine!

 
