RSS

Gânduri pentru voi

14 Iun

„Un  simplu MULŢUMESC”

Campania „De la suflet la zâmbet” a fost pentru mine un continuu motiv de bucurie şi uimire.

Amploarea pe care a luat-o, modul în care s-a diversificat, rezolvările deseori „miraculoase” ale inerentelor momente de cumpănă au fost tot atâtea motive de bucurie.

Dar cel mai mult m-au uimit oamenii, care s-au implicat cu idei, timp, efort, energie şi mijloace financiare proprii, donaţii, fie chiar şi cu un gand bun.

Oameni calzi, generoşi, creativi, sufletişti, pe voi toti v-am luat în sufletul meu, deşi deseori n-am avut destule cuvinte sau mijloace pentru a vă mulţumi îndeajuns sau a vă arata dragostea şi aprecierea pentru inima voastră mare.

V-am purtat în sufletul meu şi sâmbată, când am ajuns în sfarşit la Valea Plopului/Valea Screzii.

Eraţi şi voi acolo când am descărcat dulciurile, jucăriile, carţile, hainuţele, eraţi acolo când am contribuit şi noi financiar la ridicarea noilor case, când am discutat despre alte moduri mai concrete şi mai variate de a ajuta pe viitor.

Şi voi aţi fost strigaţi de copiii de acolo şi intrebaţi cum vă cheamă, şi voi aţi primit binecuvântarea părintelui şi mulţumirile tuturor, şi voi aţi mângâiat un copil, aţi urcat dealurile din jur, aţi zâmbit la vederea gardurilor în toate culorile sau a bebeluşei nou-venite care dormea lniştită cu biberonul lângă ea.

Nici acum nu ştiu cum v-aş putea mulţumi suficient. Dar vă port în continuare în suflet şi în rugăciuni. Şi sper sincer că veţi rămâne alături de noi, prieteni dragi!

                   Miruna Ionescu – Preşedinte Asociaţia Othograffiti

Un mesaj pentru cei care s-au implicat în campanie

Mulţumim tuturor acelora care au contribuit la realizarea acestei campanii şi au dăruit din prisosul lor. Ceea ce vedeţi în poze reprezintă o încununare a muncii fiecăruia, răsplătită cu un zâmbet şi o rază de dragoste de la copiii din Valea Plopului. Iar ca să vă faceţi o imagine de ansamblu despre campania noastră, gândiţi-vă la cât de mult se bucură o mogâldeaţă de un biscuite. Aşa cum un astfel de copil işi răsplăteşte mama cu o îmbrăţişare, la fel şi piticii vă transmit bucuria lor prin noi. Unii oameni se găndesc la cât de trişti sunt aceşti copii pentru că părinţii lor nu sunt alături de ei, dar noi am găsit acolo un tărâm al vieţii, un loc în care părintele Tănase este tată pentru atât de mulţi copii, purtând de grijă de vieţile şi sufletele lor, oferindu-le o educaţie mai bună decât in centrele de stat.

Noi, echipa Asociaţiei Orthograffiti vă recunoaştem eforturile şi aportul pe care l-a adus fiecare, ştim că în spatele unui dar mic se ascunde o inimă mare şi sperăm să fi primit în schimbul darurilor, aceeaşi bucurie cu care ne-au întâmpinat copiii. Îl rugăm pe Domnul să vă răsplătească bunătatea şi să vă dăruiască binecuvântare, pace şi bucurie sufletească.

Alexandra Nadane – Vicepreşedinte Asociaţia Orthograffiti

Dragii mei prieteni,


Vă mulţumesc
 că aţi contribuit cu puţin din preaplinul sufletului vostru la această campanie umanitară şi aţi adus un zâmbet sufletelor pure şi minunate de copii de la Valea Plopului!

Vă mulţumesc că mi-aţi dăruit linişte şi bucurie sufletului, şansa de a înţelege definiţia iubirii de aproapele şi valoarea adevăratului om!

Vă mulţumesc că mi-aţi oferit şansa de a deveni mesagerul darurilor şi gândurilor voastre atât de frumoase pentru aceşti copii; căci fără de voi şi ajutorul vostru nu am fi reuşit să ducem la bun sfârşit ceea ce ne propusesem. Ne-aţi fost alături şi doar împreună am reuşit să aducem de la suflet un zâmbet acestor copii.

Mulţumesc tuturor membrilor asociaţiei, colaboratorilor din ţară, oamenilor cu suflet care s-au implicat real întru înfăptuirea acestui vis.

Cu admiraţie mă înclin în faţa dumneavoastră!

Dumnezeu să vă binecuvânteze!

Al vostru prieten,

Florentin Duban – Asociaţia Orthograffiti

 

 

Eşti tanar! Spune-ţi parerea! Respectă-te pe tine şi pe ceilalţi prin limbaj şi atitudine!

 
